Hi! I'm Sophie, but everyone calls me Soof ;)

Stel jezelf voor
Plaats reactie
sophiejanssen
Site Admin
Berichten: 4
Lid geworden op: 26-06-2015 00:02

Hi! I'm Sophie, but everyone calls me Soof ;)

Bericht door sophiejanssen » 26-06-2015 16:44

Heey lieverds!

Ik ben Sophie en hierbij ook de beheerder van dit forum en de website; sizezero4ana.jouwweb.nl )
Als je bij het onderwerp 'informatie' had gekeken bij 'Wat verwacht ik van je?' heb je gelezen dat ik verschillende dingen van je wil weten.
Daarom ga ik dat nu ook doen

1. Wie ben je?

Ik ben Sophie, maar vaak noemen mensen me ook Soof ;)

2. Hoe oud ben je?

Ik ben 16 jaar en 19 november word ik 17 !

3. Hoe lang ben je al Ana/Mia?

Ik ben nu ongeveer 4 jaar Ana/Mia.
Het is bij mij heel wisselend geweest. Het eerste jaar heb ik namelijk anorexia gehad, daarna boulimia en nu een beetje een mix van allebei.

4. Waarom ben je begonnen met Ana/Mia?

Toen ik ongeveer 12/13 was was ik echt super onzeker over mezelf en voor al over mijn lichaam. Ook kon ik heel slecht met mijn gevoelens omgaan waardoor ik alles opkropte en totaal niet over mezelf sprak. Ik wilde altijd alles goed doen en gewoon mezelf mooi vinden (wat iedereen wilt). Hierdoor ben ik dus begonnen met afvallen om een manier te hebben om niet te denken aan de dingen waar ik verdriet om had.

5. Vertel iets over jezelf.

Ik ben echt een knetter gek meisje dat heel veel van muziek, schrijven, chillen, uitgaan en leuke dingen doen houd! Ik zit op 4 havo, heb een lieve vriend, leuke vriendinnen en een klein hondje.

6. Wat doe je allemaal in je vrije tijd?

Ik werk bij de Albert Heijn en door de week ga ik gewoon naar school. Ondertussen houd ik veel van zingen, piano spelen en afspreken met vriendinnen. Wel ben ik nu sinds een maand gestopt met hockey omdat ik het niet meer volhield door de nadelen die mijn eetstoornis met zich mee brengen. Hierdoor heb ik gekozen om nog alleen mee te doen als het goed met me gaat of als ik de tijd en energie heb om even te komen trainen! Wel jammer, want ik speelde in de dames 1 en het was echt een top team!
I know the beginning is always the hardest and I'm not telling you it is going to be easy. But it's so worth it and if you can do this.. You Can Do Everything!

Plaats reactie